Bezorging

Bezorging

Bestellingen worden bezorgd door een verzenddienst (in de regel door DPD of DHL) OF door een van onze partners.

Samenwerking met onze Partners
Wij geloven in samenwerking. Wij willen geen inkomsten weghalen bij onze partners die met onze producten werken of onze producten verkopen.  Daarom kan het zijn dat uw bestelling bezorgd wordt door een van onze partners in uw regio in plaats van DPD of DHL. Je wordt hier altijd van op de hoogte gebracht via de mail.

Bespaar verzendkosten
Informeer of er een verkooppunt in je buurt zit en bespaar verzendkosten én het milieu!

Veelgestelde vragen:

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling geleverd wordt?
Orderdagen zijn in de regel van maandag t/m donderdag. Op vrijdag is ons magazijn gesloten.
In de regel duurt het 1-3 werkdagen dat je bestelling verwerkt wordt.
Plaats je je bestelling donderdag na 12uur kan het zijn dat deze maandag (2 werkdagen later) verzonden wordt.
Rekening houdende met de verzenddienst zal het dan dinsdag of woensdag geleverd worden.

Krijg ik bericht zodra mijn bestelling verzonden wordt?
Je ontvangt altijd een mail van ons met toelichting wanneer je bestelling verzonden wordt, zodat je weet dat je bestelling in goede orde ontvangen is en op de hoogte blijft van de status.
Zodra het verzonden is, ontvang je van de verzenddienst een mail met trackcode om je bestelling te volgen.
Geen mail ontvangen? Houd je spambox in de gaten, voor het geval een mail daarin belandt.

© 2009 - 2024 Phyto Naturelle natuurcosmetica | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel